ŽITE SEBAVEDOME. ŽITE TERAZ.
Vďaka svojej univerzálnosti je stvorený pre rodinné výlety a zároveň služobné cesty.





Nový Outback sa hodí oveľa viac do života so štýlovým dizajnom, najmodernejším komfortom a najvyššou bezpečnosťou. Vďaka svojej univerzálnosti je stvorený pre rodinné výlety a zároveň služobné cesty.
INTERIÉR
360° pohľad
Ilustračný záber
FAREBNÉ PREVEDENIA










PONUKA NAŠICH VOZIDIEL SUBARU
PONUKA NAŠICH VOZIDIEL SUBARU
JAZDITE S ISTOTOU VĎAKA SYSTÉMU EYESIGHT
Špičková asistenčná technológia pre vodičov

Systém EyeSight*1 dokáže udržiavať rýchlosť nastavenú vodičom rovnako ako klasický tempomat. To však nie je všetko. Okrem toho disponuje aj funkciou adaptívneho tempomatu, ktorá monitoruje odstup od vozidla vpredu a rozdiel rýchlostí. Keď vpredu zaznamená iné vozidlo, bude upravovať rýchlosť tak, aby nastavený odstup ostal zachovaný. Ovládaním motora, prevodovky aj bŕzd udržiava systém rýchlosť vozidla v súlade s okolitou premávkou, a to v širokom rozsahu rýchlostí od 0 do približne 180 km/h. Adaptívny tempomat je určený predovšetkým pre jazdu na diaľniciach, rýchlostných cestách a podobných komunikáciách, pričom dokáže reálne rozpoznať vozidlo vpredu a jeho brzdové svetlá a následne udržiavať odstup v kolónach až do úplného zastavenia. Táto veľmi užitočná funkcia zvyšuje komfort vodiča pri dlhých cestách.
Ak je vaša pozornosť znížená v dôsledku únavy a v rámci jazdného pruhu jazdíte nerovnomerne z jednej strany na druhú, systém upozornenia na nerovnomernú jazdu v pruhu zapne zvukový signál a rozbliká príslušnú kontrolku, aby vám pomohol zachovať si ostražitosť. Uvedený systém sa však aktivuje až pri rýchlostiach vyšších ako približne 60 km/h. Ak počas jazdy rýchlosťou vyššou ako cca 50 km/h neúmyselne prejdete k hranici jazdného pruhu a začnete z neho vychádzať bez zapnutia príslušného smerového svetla, systém upozornenia na opustenie jazdného pruhu vás na túto situáciu upozorní pomocou zvukového signálu a blikajúcej kontrolky.
Keď stojíte a systém EyeSight zistí, že vozidlá pred vami sa začali znova pohybovať, systém upozornenia na rozjazd vozidla vpredu vás upozorní pomocou zvukového signálu a blikajúcej kontrolky.
Keď protikolízny brzdový systém zaznamená hrozbu zrážky s vozidlom alebo s inou prekážkou pred vami, upozorní vás na to pomocou zvukového signálu a kontrolky na prístrojovej doske. Ak vodič napriek tomu nepodnikne žiadny vyhýbací manéver s cieľom zabrániť zrážke, systém začne automaticky brzdiť, aby znížil silu nárazu, prípadne zrážke úplne zabránil, ak to bude možné.
Pri jazde na diaľniciach, rýchlostných cestách a podobných komunikáciách dokáže asistent pre udržanie vozidla v jazdnom pruhu pomocou stereokamery monitorovať značenie jazdných pruhov a rozpoznať, keď vozidlo začne vybočovať zo svojho jazdného pruhu. Pri rýchlostiach približne nad 65 km/h pomáha vodičovi ovládať volant tak, aby vozidlo nevybočilo z jazdného pruhu, a tým zvyšuje bezpečnosť jazdy.
Keď systém EyeSight zaznamená prekážku pred vozidlom a vy namiesto spiatočky zaradíte polohu pre jazdu dopredu, protikolízny systém riadenia škrtiacej klapky spustí sériu krátkych zvukových signálov, rozbliká príslušnú kontrolku a zníži výkon motora, aby vám pomohol zabrániť čelnému nárazu.
*1 EyeSight je podporný systém, ktorý nemusí fungovať optimálne vo všetkých jazdných podmienkach. Za bezpečnú a pozornú jazdu a dodržiavanie dopravných predpisov je vždy zodpovedný vodič. Účinnosť systému závisí od mnohých faktorov, ako je napríklad údržba vozidla, počasie a stav vozovky. Kompletné informácie o fungovaní a obmedzeniach systému EyeSight nájdete v používateľskej príručke.
*2 Protikolízny brzdový systém nemusí fungovať v každej situácii. V závislosti od rozdielu rýchlostí medzi objektmi, od ich výšky a ďalších podmienok nemusí každá situácia spĺňať predpoklady pre optimálnu prevádzku systému EyeSight.
ĎALŠIE ASISTENČNÉ SYSTÉMY
Balík pokročilých bezpečnostných systémov

Systém detekcie vozidiel vzadu *1 *2
Radary v zadnej časti vozidla upozorňujú vodiča na vozidlá v mŕtvom uhle spätných zrkadiel, a tým zvyšujú bezpečnosť pri prechádzaní do iného jazdného pruhu. Systém dokáže varovať aj pred hroziacou kolíziou pri cúvaní z kolmého parkovacieho miesta na cestu.

Asistent diaľkových svetiel (HBA) *1 *2
Systém HBA dokáže automaticky prepínať medzi diaľkovými a stretávacími svetlami podľa aktuálnych jazdných podmienok, čo zaručuje lepšiu viditeľnosť a bezpečnosť pri jazde v noci.

Systém riadenia dynamiky vozidla a aktívneho smerovanie krútiaceho momentu
Keď sa vozidlo dostane pri jazde na hranicu stability, systém prispôsobí rozdelenie krútiaceho momentu pohonu všetkých kolies, výkon motora a účinok bŕzd na jednotlivých kolesách tak, aby vozidlo ostalo na požadovanej trajektórii. Systém aktívneho smerovania krútiaceho momentu zas pribrzdí a zníži podiel hnacej sily prenášanej na vnútorné kolesá, a naopak, pošle viac hnacej sily na vonkajšie kolesá, aby vozidlo presnejšie reagovalo na pohyby volantu a ľahšie zvládalo ostré zákruty.

Viditeľnosť
Upravili sme rám karosérie tak, aby sme zlepšili výhľad z vozidla a zmenšili oblasť slepého uhla. Taktiež sme použili predné štvrtinové okná a vonkajšie spätné zrkadlá sme umiestnili na dvere, čím sa zmenšila oblasť slepého uhla vpredu a zlepšil výhľad z vozidla smerom dopredu.

Systém aktívneho smerovania krútiaceho momentu
Pri jazde v zákrutách aktivuje systém aktívneho smerovania krútiaceho momentu brzdy a prenáša krútiaci moment z vnútorných kolies na vonkajšie. Umožňuje ostrejší prejazd zákrutami a presnejšie riadenie. V kombinácii so systémom riadenia dynamiky vozidla pomáha predchádzať nebezpečným situáciám a navodzuje príjemný pocit bezpečia.
REŽIM X-MODE
Preskúmajte miesta, na ktoré ste sa doteraz neodvážili vyraziť.




Cenník Subaru Outback
Outback 2.5 Comfort Lineartronic
35 490 EUR
Max. výkon 129 kW (175 k)
Benzín, Automat – Lineartronic
Objem batožinové priestoru: 512 l
Spotreba paliva 7.3 l/100 km *
CO2 Emisie 166 g/km *
Outback 2.5 X Limited Edition Lineartronic
37 690 EUR
Max. výkon 129 kW (175 k)
Benzín, Automat – Lineartronic
Objem batožinové priestoru: 512 l
Spotreba paliva 7.3 l/100 km *
CO2 Emisie 166 g/km *
Outback 2.5 Premium Lineartronic
39 990 EUR
Max. výkon 129 kW (175 k)
Benzín, Automat – Lineartronic
Objem batožinové priestoru: 512 l
Spotreba paliva 7.3 l/100 km *
CO2 Emisie 166 g/km *
Ceny sú uvedené vrátane DPH
* Spotreba paliva a CO2 podľa (EU) 2017/1347 emisná norma EURO 6d.
Rozmery

SI-DRIVE
Ovládajte výkon vozidla priamo na volante


Športový režim
Tento veľmi rýchlo reagujúci režim je vhodný pre akékoľvek podmienky, pretože zabezpečuje rýchlu akceleráciu. Rýchym jazdám na diaľnici alebo po kľukatých cestách navráti prvok zábavy.

Inteligentný režim
Tento režim ponúka uhladený výkon, ktorý je ideálny na jazdu po uliciach mesta, na dlhé vzdialenosti, alebo na dosiahnutie nízkej spotreby paliva. Taktiež zabezpečuje flexibilnú kontrolu v daždi alebo na zasnežených cestách.

Usporiadanie chrániace priestor kabíny
Každé vozidlo Subaru prekračuje bežné hranice, čo sa týka vašej bezpečnosti. Pre prípad čelného nárazu sú motor SUBARU BOXER a prevodovka vášho modelu Outback navrhnuté tak, aby sa v záujme vašej ochrany predišlo ich preniknutiu do kabíny.

Airbagy doplnkového zadržiavacieho systému (SRS)*1
Predné airbagy SRS, predné bočné airbagy SRS, hlavové airbagy SRS a kolenný airbag SRS sú štandardnou výbavou modelu Outback a v prípade dopravnej nehody poskytujú všetkým pasažierom vysokú úroveň ochrany.

Prstencový výstužný rám
Prstencový výstužný rám zosilňuje kabínu pre pasažierov od strechy cez dvere a stĺpiky až po podlahu. Táto konštrukcia zabezpečuje rozptýlenie energie nárazu v prípade zrážky a odvádza ju od cestujúcich. Prispieva k spevneniu a odľahčeniu karosérie a výrazne zvyšuje mieru ochrany pasažierov.

Opierky hlavy na predných sedadlách
Opierky hlavy poskytujú možnosť nastavenia výšky a uhla a sú navrhnuté tak, aby si ich cestujúci mohli prispôsobiť podľa vlastných rozmerov a požiadaviek na komfort.

Predné bezpečnostné pásy s predpínačmi a obmedzovačmi záťaže
Výškovo nastaviteľné predné bezpečnostné pásy sú vybavené predpínačmi na pevné udržanie pasažierov v sedadle a obmedzovačmi záťaže, ktoré znižujú hodnoty tlaku vyvíjané na hrudník.
SYMETRICKÝ POHON 4x4

Kontrola je úzko spätá s istotou a stabilita zasa dáva vyniknúť živosti, ktorá je základným stavebným prvkom potešenia z jazdy s modelom Outback. Vozidlá Subaru sú obdarené inšpirujúcou sebaistotou, za čo vďačia neuveriteľne stabilnej konštrukcii symetrického pohonu všetkých kolies a unikátne vyváženému motoru SUBARU BOXER. Tento systém neustále dodáva výkon na všetky štyri kolesá, čím zvyšuje mieru kontroly na všetkých typoch ciest a v náročných podmienkach.
Vyznačuje sa vynikajúcim rozdelením brzdnej sily na nápravách a precíznym riadením, za čo vďačí pozdĺžnemu uloženiu hlavných komponentov a nízko položenému ťažisku, ktoré zabezpečuje aktívnu a citlivú jazdu. Unikátne výhody symetrického pohonu všetkých kolies prinášajú výnimočné jazdné vlastnosti a ponúkajú možnosť ľahšie sa vyhnúť nebezpečenstvu.
LINEARTRONIC + SYMETRICKÝ POHON 4x4 S AKTÍVNYM ROZDEĽOVANÍM KRÚTIACEHO MOMENTU

Úsporná prevodovka Lineartronic s kontinuálne variabilným prevodom využíva možnosti vášho motora SUBARU BOXER a symetrického pohonu všetkých kolies na maximum a udržuje motor v ideálnom výkonovom rozsahu, vďaka čomu Outback spotrebuje menej paliva. Ovládacie prvky radenia v spojení s motorom 2.5i prispievajú k tomu, aby bola jazda vždy ľahká, plynulá a vyznačovala sa rýchlymi reakciami.
Ovládacie prvky radenia disponujú krokovým variabilným ovládaním, ktoré sleduje zmeny rýchlosti vozidla a otáčok motora a umožní vodičovi vnímať bod zmeny prevodového pomeru pri zrýchľovaní. Výsledkom je pevné a pohodlné spojenie medzi vozidlom a jeho vodičom.
MOTOR SUBARU BOXER

Len málo vozidiel jazdí s takou sebavedomou istotou ako model Outback – asi vás preto neprekvapí, aká jedinečná koncepcia stojí za týmito výnimočnými vlastnosťami. V motore SUBARU BOXER s horizontálne protibežnými piestami sa piesty pohybujú oproti sebe v uhle 180 stupňov, vďaka čomu má motor nižší a plochejší profil než iné typy motorov.
Preto má motor, a tým aj celé vozidlo nižšie položené ťažisko a rovnomernejšie rozloženú hmotnosť. Navyše sa protibežné pohyby piestov navzájom negujú, čím pomáhajú prirodzene znižovať vibrácie.

DLHÁ ŽIVOTNOSŤ
Plochý dizajn motora je prirodzene stabilný a poskytuje a vyvažovanie, vďaka čomu zaručuje odolnosť a spoľahlivý výkon a generuje menej vibrácií než vidlicový alebo radový 4-valcový motor v rovnakej triede.

VYŠŠIA STABILITA
Blok motora má plochejší profil a v rámci podvozka je položený nižšie, vďaka čomu je celé vozidlo lepšie vyvážené a pri bočných náklonoch má lepšiu stabilitu ako iné konštrukcie.