Subaru je v rebríčku najsilnejších značiek sveta.

 

Spoločnosť Interbrand každoročne vyhlasuje prestížny zoznam 100 najhodnotnejších značiek sveta . Na prvých miestach sú tradične predovšetkým technologickí giganti (tento rok je poradie prvej pätice Apple, Google, Amazon, Microsoft a Coca-Cola), do výberu sa však dostalo aj 15 významných automobiliek. A čo je najzaujímavejšie, vôbec prvýkrát v histórii je medzi nimi tiež Subaru. Hodnotu jeho značky ocenili analytici Interbrand na 4,2 miliardy dolárov, teda v prepočte vyše 95 miliárd korún. Subaru sa tak dostalo do spoločnosti veľkých značiek ako sú BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ferrari, Porsche, Volkswagen alebo Toyota.

 

Pokiaľ ide o hodnoty, vďaka ktorým Subaru zabodovalo, Intebrand zmieňuje autenticitu, schopnosť vtiahnuť a tiež priamočiarosť a zrozumiteľnosť. Ostatne práve Subaru má spoločne s Toyotou najvernejší zákazníkov na svete , čo nie je náhodou. V rebríčku 100 najhodnotnejších značiek síce Subaru patrí až okrúhle sté miesto, aj to je ale veľký úspech pre automobilku, ktorá si odjakživa ide tvrdohlavo svojou cestou a dáva prednosť kvalite pred kvantitou.

%d blogerom sa páči toto: