Subaru ako najdôveryhodnejšia a najlepšia značka.

Subaru sa v Amerike teší veľkej obrovskej obľube hlavne vďaka bezpečnosti vozidiel a schopnosti, ktorú v USA označujú ako „Go everywhere“  vo voľnom preklade „choď všade“. Subaru predá v USA viac ako 70% všetkých vyrobených vozidiel a každý rok predaje značky rastú.

Nemôžeme sa tak čudovať, že táto obľúbenosť značky sa prejavuje každoročne do viacerých ocenení. Spoločnosť Kelley Blue Book Brand Awards každoročne oceňuje výrobcov vozidiel v šiestich kategóriách.

Subaru tento rok vyhralo ocenenie v troch s celkových šiestich kategórii čo je skvelý výsledok. Ešte zaujímavejšie je však to, že vyhralo aj dve najdôležitejšie ocenenia a to „Najdôveryhodnejšia značka“ a celkové víťazstvo v kategórii „Najlepšia značka“, ku ktorým pridáva aj ocenenie v kategórii „Najlepší výkon“.

 

FOR Best Brand

Najdôveryhodnejšia značka

Subaru už šiestykrát vyhralo ocenenie najdôveryhodnejšej značky za čo vďačí tomu, že sa pri budovaní dôvery zákazníkov zaväzuje k pohonu všetkých kolies a bezpečnosti ako základným pilierom značky.

Najlepšia značka.

Subaru pokračuje v raste, v posledných rokoch pridalo nový model sedemmiestneho SUV Ascent, ktorý sa bohužiaľ v Európe nepredáva a predstavilo nové generácie svojich úspešných modelov postavených na novej podvozkovej platforme Subaru Global Platform. Subaru v minulom roku v USA prekročilo predaj 700 000 vozidiel a vďaka pohonu všetkých kolies a špičkovému systému EyeSight si vytvorilo reputáciu bezpečnej značky s vynikajúcim pomerom úžitku voči cene za vozidlo.

2020-subaru-wrx-sti-mmp-1-1568320026

Najlepší výkon

Posledné ocenenie by v prípade Európy asi nebolo moc na mieste, ale v USA má Subaru dobrú povesť nielen z hľadiska bezpečnosti a pohonu všetkých kolies, ale má tiež svoju divokú stránku o čom svedčí uznanie za výkon. Táto reputácia je zvýraznená výkonnými sedanmi WRX a WRX STI. Pomáha tiež športové kupé BRZ, jediný model, ktorý sa neponúka s pohonom všetkých kolies. Tieto modely ponúkajú veľa vzrušenia za prijateľnú cenu.

AUTOR ČLÁNKU: MARTIN SLYŠKO

%d blogerom sa páči toto: